ASIAKASKOKEMUKSIA

Yhteenveto Kielokallio Oy:n asiakaskyselystä 2019

Kielokallio on luotettava ja monipuolinen toimija. Asiointi on ripeää ja täsmällistä. Tekemisen ote on asiantunteva. Kielokalliolla on suosittelijoita ja asiakasviestintä on ollut oikea-aikaista ja hyvin kohdennettua. Kielokallio on spontaanissa muistamiskysymyksessä ainoa tunnettu toimija alalla.

Asiakkaat kertovat

”Olen todella tyytyväinen koko prosessiin. En olisi itse pystynyt tähän yksin. Pääsee niin paljon helpommalla. En olisi kaikkea itse hoksannut ajatella. Kielokalliolla mahdottoman hyvä asiantuntemus. Kantapään kautta olisi saanut maksaa omista virheistäni kuitenkin. Tiinan kanssa oli turvallinen olo. Voin aina soittaa tai laittaa sähköpostia ja kysellä mieltä askarruttavia asioita. Olen vieläkin joka aamu onnellinen kun herään siitä, että kaupat tehtiin.”

”Tiina otti heti asiantuntijan otteella prosessin haltuun ja oli mukana loppuun asti. Lämpimästi voimme suositella Kielokalliolta muillekin yrityksen myyntiä harkitseville. Kaikin puolin välitöntä palvelu. Saimme apua kellonaikaan katsomatta. Asiointi oli helppoa. Ja ripeys! Tiina tarttui heti asiaan!”

Hammaslääkäriketjulle liiketoimintansa myynyt, eläkeikää lähestyvä hammaslääkäri kokee, että Kielokallion apu yrityskaupan tekemisessä oli korvaamatonta. ”Yrityskauppani hoitaneen Kielokallion asiantuntemus on huippuluokkaa. Heidän osaamiseensa voi luottaa täysin.” Hän kannustaa myös nuorempia hammaslääkäreitä käyttämään Kielokallion palveluita. ”Yksikin virhe voi tulla kalliiksi, kun sopimus on allekirjoitettu. Itselläni ei olisi ollut mitään mahdollisuutta ymmärtää kaikkia mutkia ja pykäliä, eikä aikaa perehtyä niihin. Sote-uudistus, GDPR-asetus ja digiajan mukanaan tuomat muutokset saavat äkkiä kustannukset karkaamaan ja ajan loppumaan. Kielokallion avulla hammaslääkäri tietää, mitä lain puitteissa voi tehdä ja miten vastaanoton talous pysyy kunnossa.”